TimoCom på Multimodal 2016

Lär känna Europas största transportplattform personligen

Dela på...
08.04.2016

Dela på...

TimoCom är en lönsam lösning för alla i transportkedjan och särskilt för företag från industri och handel. Utöver säkerhetskontrollen av kunderna och den snabba frakt- och lastrumstilldelningen bör en professionell och förtroendeingivande transportplattform även erbjuda en trackinglösning som integrerar alla vanliga telematiksystem i en display.  På så sätt kan kunderna från industri handel alltid själva kontrollera hur långt transporten kommit på vägen mot sitt mål. "TimoCom erbjuder därför en trackingfunktion. Denna är samtidigt del av ett större säkerhetsnät som TimoCom upprättat för att skydda sina kunder", förklarar Maria Toft Madsen, TimoCom Country Manager Northern Europe och en i TimoCom-delegationen på Multimodal. "Vi ser fram emot vår premiär på Multimodal och möjligheten att visa besökarna vad TimoCom har att erbjuda." På frågan varför TimoCom ställer ut på Multimodal säger Toft Madsen att inget kommunikationsmedel i världen kan ersätta ett personligt samtal. Där kan vi inte annat än hålla med. Alltså. Besök Multimodal 2016 från 10till 12 maj och titta förbi TimoComs monter 1204 i i hall 3/3A.

Registrera dig för Multimodal 2016 gratis här.

Till toppen av sidan