Hela processen i Smart Logistics System

Du sköter dina transportuppdrag med dina affärspartners direkt i TIMOCOMs system. Tack vare en digital process kommunicerar du snabbt och sparar dessutom tid när du lägger in uppgifter. Eftersom alla uppdrag automatiskt översätts till respektive språk finns det inga spårkbarriärer och inte heller här någon tidsförlust. Ytterligare en fördel är den överskådliga visningen jämfört med andra kommunikationskanaler, som till exempel e-post.

Med TIMOCOM får du dessutom en hög datasäkerhet. Alla information förblir intern respektive skyddas mot åtkomst från obehöriga. Alla servrar finns i Tyskland, vilket gör att tyska dataskyddslagar gäller. Ingen data lämnar landet.

Vill du använda uppdragsförvaltningen för transportförfrågningar? Vi hjälper gärna till!

Kontakta oss nu!

+49 211 88 26 88 26

Dina fördelar:

Snabb kommunikation tack vare digital hantering

Bindande avtalsdokument för båda parter

Transportuppdrag på respektive lands språk

Anpassa dina transportuppdrag med företagslogotyp, dokument och ordernummergenerator

Använd mallar för återkommande transportuppdrag

Använd statistik för framtida affärsbeslut

Hantera transportuppdrag digitalt

Båda affärspartners har möjlighet att överskådligt förvalta sina transportuppdrag och har hela tiden exakt överblick över uppdragens status - digitalt på en central plats.

Hantera transportuppdrag digitalt

Spara tid på smart sätt

Snabb uppgiftsregistrering gör att du kan spara mycket tid. Orsakerna: en nära integration med vår fraktbörs och transportförfrågan. Även våra kopierings- och mallfunktioner samt intelligenta autoifyllningsfunktioner gör att du snabbt kan lägga in alla uppgifter för dina transportuppdrag.

Spara tid på smart sätt

Skapa utvärderingar och analyser på smart sätt

Analysera dina affärsrelationer och -siffror med våra utvärderingsfunktioner som kan anpassas individuellt efter dina behov. På så sätt kan du få fram siffror för framtida affärer.

Skapa utvärderingar och analyser på smart sätt

En god överblick

Tack vare våra funktioner för att följa försändelser och GPS-spårning av försändelser behåller båda affärspartners alltid en överblick över transportuppdragens framsteg och kan på så sätt minska kommunikationsmängden.

Få en god överblick - överblick över transportuppdragens framsteg

Så säger våra kunder

Optimera dina affärsprocesser med digitala transportuppdrag!

Som uppdragsgivare tilldelar du transportuppdrag digitalt till din affärspartner i TIMOCOMs system.

Som uppdragstagare reagerar du på transportuppdrag direkt i TIMOCOMs system genom att du accepterar eller avböjer.

Hosted in Germany - Datasäkerhet hos TIMOCOM

Vi är extra försiktiga med dina uppgifter! Därför innehar TIMOCOM kvalitetsmärkningen "Hosted in Germany". Våra användares uppgifter lagras i Tyskland och är därmed underkastade tysk lag - och framför allt den tyska dataskyddslagen som är en av de strängaste i Europa.

Testa TIMOCOMs system gratis i upp till 4 veckor!

Registrera dig nu

Har du frågor? Vi hjälper gärna till:

+49 211 88 26 88 26

Till toppen av sidan

Jag godkänner att cookies från den här sidan används till analys, personifierat innehåll och reklam. Vill du veta mer