TimoCom på Multimodal 2016

Lär känna Europas största transportplattform personligen

TimoCom med Maria, Jan och Mikael deltar på mässan Multimodal 2016

Erkrath, Tyskland, 08.04.2016. Goda nyheter för tillverkare och handlare. TimoCom, Europas största transportplattform, deltar på mässan Multimodal 2016 i Birmingham, Storbritannien. Sedan utvidgningen av åtkomster för företag från industri och handel 2015 använder många av er redan TimoCom för att göra era arbetsförlopp mer effektiva och bekväma. Med TimoCom får ni åtkomst till ett logistiknätverk med 36 000 kontrollerade företag med sammanlagt över 110 000 användare. Detta gör att nationella och internationella frakt- och lastrumserbjudanden i regel bara ligger online några få minuter innan de tilldelats.

TimoCom är en lönsam lösning för alla i transportkedjan och särskilt för företag från industri och handel. Utöver säkerhetskontrollen av kunderna och den snabba frakt- och lastrumstilldelningen bör en professionell och förtroendeingivande transportplattform även erbjuda en trackinglösning som integrerar alla vanliga telematiksystem i en display.  På så sätt kan kunderna från industri handel alltid själva kontrollera hur långt transporten kommit på vägen mot sitt mål. "TimoCom erbjuder därför en trackingfunktion. Denna är samtidigt del av ett större säkerhetsnät som TimoCom upprättat för att skydda sina kunder", förklarar Maria Toft Madsen, TimoCom Country Manager Northern Europe och en i TimoCom-delegationen på Multimodal. "Vi ser fram emot vår premiär på Multimodal och möjligheten att visa besökarna vad TimoCom har att erbjuda." På frågan varför TimoCom ställer ut på Multimodal säger Toft Madsen att inget kommunikationsmedel i världen kan ersätta ett personligt samtal. Där kan vi inte annat än hålla med. Alltså. Besök Multimodal 2016 från 10till 12 maj och titta förbi TimoComs monter 1204 i i hall 3/3A.

Registrera dig för Multimodal 2016 gratis här.