TIMOCOM Logo

JavaScript är inte aktiverad för denna webbläsare.

Alla funktioner från sidan kommer inte att fungera fullt ut. För att optimera användandet och komforten, vänligen aktivera JavaScript i dina Internet-inställningar.

"Bästa varumärke 2014" i kategorin Fraktbörs går till TimoCom

ETM-förlagets läsare väljer TC Truck&Cargo® till bästa fraktbörs

TIMOCOM Pressmeddelanden – Aktuell information

"Bästa varumärke 2014" i kategorin Fraktbörs går till TimoCom

Düsseldorf, 24.07.2014. Vid en högtidlig prisutdelning i Stuttgart den 5 juni tog TimoComs marknadsföringschef, Christof Thesinga, emot priset för "Bästa varumärke" för fraktbörsen TC Truck&Cargo®. Dessförinnan hade 7 403 av förlaget EuroTransportMedias läsare under flera veckor röstat om de bästa produkterna och tjänsterna på transport- och logistikområdet.

TimoCom bland branschens jättar

Att bland Mercedes, MAN eller Michelin bli utnämnd till "Bästa varumärke" ser TimoComs marknadschef, Christof Thesinga, som en stor ära: "Vi är ett ägarlett, medelstort företag och utvecklar, sköter och marknadsför allt själva. Att stå tillsammans med branschens jättar på prispallen gör oss stolta och bekräftar vårt arbete. Vi vill ge ett stort tack till alla ETM-läsare och TimoCom-användare! Nu fortsätter vi att jobba helhjärtat för er." På så sätt vidareutvecklas frakt- och lastrumsbörsen TC Truck&Cargo® ständigt och får nya praktiska funktioner som den nya spårningsplattformen TC eMap®. Med hjälp av denna kan upp till 90 olika telematiksystem visas på en översiktskarta. Dessutom kommer det i år även att finnas en mobil åtkomst som gör att man kan använda programmen med en app på sin smartphone eller surfplatta.

 

Stark produkt, stark service

Det som utgör ett bra märke är enligt Thesinga dock inte bara en övertygande produkt. Företaget investerar i lika stor utsträckning i bra kundsupport. "Kommunikationen med kunderna är det som gör att man kan säkerställa kvaliteten. Bara inom Customer Care har TimoCom 50 internationella medarbetare som varje dag står till kundernas förfogande per telefon, via e-post eller på Facebook. Det är viktigt för oss att vara nära kunden, reagera på opinioner och snabbt kunna svara på viktiga frågor", sammanfattar Thesinga.

 

I framtiden vill företaget dessutom ta ytterligare ett steg och med hjälp av ett nytt verktyg även ytterligare förbättra kommunikationen mellan användarna.

Presskontakt

Communications

TIMOCOM GmbH

Timocom Platz 1

DE-40699 Erkrath

+49 211 88 26 59 24

Transportlexikon – svar och information omkring temat: „transport“

Jag godkänner att cookies från den här sidan används till analys, personifierat innehåll och reklam.